Filtera på:

StyrelseAkademiens medlemskap

Ett medlemskap i StyrelseAkademien kan skapa nya möjligheter för både dig och din verksamhet.

Som medlem erbjuds du kunskapshöjande utbildningar, aktiviteter och får tillgång till vårt breda nätverk. Vi delar med oss av vår kunskap, bland annat via Kunskapsbanken, och i medlemstidningen Professionellt Styrelsearbete. Dessutom får du medlemspriser på utbildningar och tjänster.

Som medlem får du:

Medlemspriser: Du får medlemspriser på utbildningar, kurser, seminarier, utvald styrelselitteratur och olika tjänster som underlättar styrelsearbetet.

REGISTRERA

TOTALT   1 365 SEK
  Moms 25% 235 SEK
  Att betala (medlem) 1 600 SEK
villkoren

KONTAKTA OSS

HITTA LOKAL KONTAKT?

VÄLJ ETT ÄMNE

Pressmeddelande 2019-01-23

Mångfald bidrar till mer framgångsrika företag och föreningar - Men vad är mångfald?
2018 lanserade StyrelseAkademien Gävleborg, Mellansvenska Handelskammaren och Nordea, i samverkan med Länsstyrelsen, Företagarna och Studieförbundet Vuxenskolan, Mångfaldspriset Gävleborg.
– Nu tar vi sats igen och drar igång arbetet med att hitta kandidater till 2019 års Mångfaldspris, säger Arnfinn Fredriksson, ordförande i StyrelseAkademien Gävleborg. Det vi söker är styrelser och valberedningar i företag och föreningar som verkligen jobbar och lever mångfald. Vår övertygelse är att om mångfaldsarbetet tar plats i styrelserummet så avspeglas det också i verksamheten på riktigt. Det handlar om både företag och föreningar av alla olika slag som har någon form av styrelseverksamhet.

Du som nominerar och ni som blir nominerade beskriver själva vad ni avser med Mångfald, därav frågan – vad är mångfald?

Vid nominering beskriver du vilket företags eller vilken förenings styrelse och/eller valberedning, och ordförandens namn, som du vill nominera och varför.

Länken till nominering är följande och där ber vi dig svara på några frågor runt din nominering, https://www.esmaker.net/nx2/s.aspx?id=a16f18087157
Vi vill ha din nominering senast den 10 juni och priset till vinnaren består av diplom, 15.000 kr och om vinnaren så vill, en plats i juryn för nästkommande års Mångfaldspris.

Vi planerar att dela ut priset i början av hösten och vi återkommer med plats, tid och inramning.

Juryn som skall bedöma de inkomna nomineringarna består av:
Inge Olsson, KF Heros och vinnare 2018
Eva Cooper, Företagarna
Åsa Malmström, Mittmedia (saknas på bilden)
Alicia Espinosa, Egenföretagare (saknas på bilden)
Ida Mörtsell, Rottneros AB
Emelie Lundin, Studieförbundet Vuxenskolan